No niin... Nyt olen täällä kotona jälleen, matkalaukutkin saapuivat hetki sitten. Matka meni ihan mukavasti, erityisesti kun ottaa huomioon vatsan koon (viikko 28 tulee täyteen huomenna), mutta rankkaahan se on aina, oli raskaana tai ei.

Tiedoksi teille kaikille, kannattaa miettiä lentokoneen vaihtoa Pariisissa useamman kerran ennen kuin tilaa liput. Minun tämänhetkinen saldo on se, että niillä kahdella kerralla mitä olen Pariisissa vaihtanut konetta, on matkalaukut hukkuneet molemmilla kerroilla. Ekalla kerralla lisäksi myöhästyin koneesta. Tällä kertaa otin ihan tietoisesti tämän laukkujen hukkumisriskin... ne oli niin perhanan painavat, että toivoin että hukkaavat, jotta saan ne kotiinkuljetettuina :) Mutta ellei teillä ole tälläistä taka-ajatusta, välttäkää Pariisia.

Mutta minä painun tästä seuraavaksi koisimaan. On se kumma; olin simahtaa vielä tunti sitten vaikka istualleni, nyt kun laukut ovat täällä, voisin mennä kaikessa rauhassa nukkumaan, ja nyt sitten on ihan pirteä olo. No, eiköhän se uni tule joka tapauksessa, on sitä niin pitkään tullut valvottua.